Inloggen


Altijd in controle over uw Wallet

- Betalingen inzien
- Maandbedrag aanpassen

Elk moment
zelf het maandtermijn
bepalen

Wallet voorwaarden

Als u kiest voor een gespreide betaling met de Wallet gaat u hiervoor een doorlopend krediet aan. Om verantwoord krediet te verstrekken is het belangrijk dat het maandelijkse termijnbedrag past binnen uw budget.

  • Om uw aanvraag voor de Wallet te beoordelen zullen wij u vragen naar uw inkomen en lasten.
  • Uw aanvraag wordt beoordeeld door de adviseurs van Wallet.
  • Mocht u aanvraag daar aanleiding toegeven dan zal een toetsing gedaan worden bij het BKR.
  • Om uw Wallet te activeren sturen wij u een overeenkomst toe. U dient deze overeenkomst getekend aan ons te retourneren.
  • Na ontvangst van uw getekende overeenkomst is uw Wallet met persoonlijke bestedingsruimte actief.
  • In de bevestiging van activering van uw Wallet ontvangt u ook direct uw inloggegevens voor Mijn Wallet.

Wallet Betaal kaart

  • Na activering van uw Wallet krijgt u een op naam gestelde Wallet betaal kaart thuis gestuurd.
  • De PIN code horende bij uw persoonlijke Wallet betaal kaart wordt u separaat van de kaart toegestuurd
  • Voor het gebruik van de Wallet betaal kaart wordt u € 9,95 per jaar in rekening gebracht. Maandelijkse termijnbedrag.
  • Van elke aankoop die u betaalt met de Wallet kunt u zelf bepalen in hoeveel maanden u gespreid wenst te betalen.
  • Het minimaal te incasseren termijnbedrag per aankoop bedraagt € 10,- en de maximale looptijd per aankoop is 60 maanden.
  • Op elk ogenblik kunt u op Mijn Wallet uw maandelijkse termijnbedrag aanpassen.
  • Wilt u een extra storting op uw Wallet doen of gehele bedrag in één keer betalen dan betaalt u daar geen extra kosten voor.

De Wallet biedt u alle flexibiliteit in betaalgemak bepaal daarom bij iedere aankoop

  • Past het incassobedrag binnen uw budget.
  • Kunt u de aankoop terugbetalen binnen de levensduur van deze aankoop. Als u verwacht dat uw aankoop 2 jaar mee zal gaan dan dient u deze dan ook binnen twee jaar te betalen.